יום רביעי, 7 באוקטובר 2009

טיסות לחו"ל ליגת אלופות

אוי אוי אוי אוי או ליגת אלופות, כך אומרות מילותיו של השיר, לחן עממי של האוהדים בארץ. חלקם בעלי הממון טסים לראות את המשחקים בחו"ל . ומכיוון שהשנה יש לנו נציגה בליגת האלופות, מכבי חיפה בחרתי לפרסם מאמר שכתבתי לפני כמה שנים לאחר הפסד כואב בבית למאלמו השבדית.
גילוי נאות - אני לא אוהד מכבי חיפה.

שוב פעם, באמצע הקיץ אולי עולים לליגת האלופות



תמיד זה נראה מוקדם מידי, עוד לא נגמר החופש הגדול וכבר מתחילה העונה?


יכול להיות שהם בכושר משחק,חיפה? יש מצב שהשריטה של רוזנבורג הגלידה?


איזה יופי, בלומפילד מלא, אנחנו באירופה. תקציב של מיליונים, יוקרה , כבוד, יעקב שחר וליגת האלופות עומדים למבחן.


חם כבר אמרנו?


הנה הם באים הישראלים, מבקיעים, מובילים, ליגת האלופות נראית קרובה, אבל דוידוביץ' מזכיר לנו לחכות . טעות קטנה לא נוראה והשבדים משווים.


חילוף מבריק של רוני לוי ( מאמן קבוצה אירופאית) ו 2:1 לחיפה , חגיגה ביציעים וגם שלומי עוד לא החליף למערכת הפעלה אירופאית, מוריד חולצה, חוטף צהוב. עוד צהוב אחד והוא בחוץ.


חיפה קבוצה אירופאית, והחברה שלי, תוך כדי אכילת ענבים ירוקים אוהבת את העיצוב של הבגדים שלהם. הם נראים לה קבוצה רצינית, מקצוענית. חולצה ירוקה מעוצבת, מכנסיים שחורים. הנה בנאדו מרים את הראש, איזה יופי הוא מכדרר ברחבה של חיפה.


אבל אני מתחיל להרגיש לא טוב. עשרה שחקנים עשרים דקות נראה לי כמשימה בלתי אפשרית.



"הנה הוא בא , יארי ליטמאנן", שחקן גדול אני אומר לה , נוכחות, אנרגיות , הנה אנדרסון עדיין קול.


משהו מתחדד , החרדה גוברת. זה נראה כל כך פשוט עוד 10 דקות וחיפה באירופה.


מה רע להם לשבדים , באו לכמה ימים קצת שמש , קצת כותל מערבי אימונים עם שקיות קרח על הראש, טלפונים לאמא מהכותל, דיאטת תאכילה נכונה. אה, ומשחק , משחק מכריע על ליגת האלופות.


ואז זה מגיע. אותה השריטה משנה שעברה. הטראומה של רוזנבורג חוזרת. גול דקה וחצי מסוף המשחק.






המורה שלי ליוגה לימדה אותנו על אוטו סוגסטיה. היא אומרת שאם אתה מאמין שאתה טיפש , באמת תהיה טיפש. ואם תאמין שאתה מקצוען תהיה מקצוען . ואם תאמין שאתה באירופה, אז אתה באירופה.


לא משמיט כדור, לא מוריד חולצה , בטח לא הודף כדור עם היד כמו בבית ספר שהדפנו שהיינו ילדים ולא הגענו לכדור.


אבל גם לא הגענו לאירופה.


גם חיפה לא.


חדש!  הפורומים של קליק מי. עכשיו אתם בטח אומרים עוד אתר עם פורומים מה יכול לחדש לנו ?  אז אני אומר לכם שבאתר הקהילות החדש של קליק מי יש כמה סיבות טובות להיכנס. ראשית , קהל היעד הוא לא ילדים בני 15 שמעלים תמונות של כוסיות. גם את זה יש .. אבל זה לא העיקר.
באתר תוכלו למצוא מידע עדכני על שפעת החזירים למשל..אה , אה  מעניין  סקופים בנושאי ביטחון, תעופה, ריצה , צילום.  על כל פורום ממונה מקצוען בתחומו. אז קדימה הנה הלינק  פורומים בקליק מי



אין תגובות: