יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

מכבי תל אביב על מסלול התרסקות



פרשת מוני פאנן ושמעון מזרחי
אני לא  נרגע מהפרשה. לא נראה לי הגיוני ששמעון מזרחי לא  ידע על קיומו של בנק ההשקות של מוני פאנן . הרי הית התקופה בה היו אלה רק שמעון ומוני
פשוט לא נראה הגיוני.

תסריט דימיוני. יש מצב ?  יכול להיות.

 לפי המידע שעולה מן העיתונותהתסריט היה כזה.

שמעון מזרחי , כמו כל שחקני מכבי תל אביב ידעו על בנק ההשקעות ואף עשו בו שימוש. דיויד פדרמן נכנס לקבוצה ורצה לעשות סדר. הוא רוצה לעבוד מסודר עם ניירת , חוזים , וכספים בשליטה.  מוני התנגד ונעלב. דיויד פדרמן הוציא לו אולטימטום. נגיד שאנחנו מפטרים אותך, אתה תעלב ואנחנו לא נגלה למה אתה עוזב. וכך היה. מוני עזב בטריקת דלת, התפטר כי " מקצצים " לו בסמכויות הניהול. פדרמן העזיב אותו ועכישו יכול לעשות סדר.
כל מה שקורה עכשיו זהו חלום הבלהות של שמעון מזרחי ומה שעלול לסכם את פועלו בקבוצה. אני בטוח שהו א יעשה כל מאמץ על מנת לא לחשוף עוד סיפורים מהפרשה הזו שמסרבת להירגע

כל כך הרבה פעמים חזיתי במכבי תל אביב מנצחת בשניות האחרונות בגלל איזה נס . שריקת שופט בדרך כלל קראו לנס הזה. שנים של תסכול, אכזבות , הקנטות והשפלות מצד אוהדי מכבי . היום אני מבין שהכל היה בלוף. אכן מכבי היתה קבוצה חזקה , אבל לפחות 4 אליפויות לא הגיעו לה.  והיו צריכות ללכת להפועל תל אביב והפועל ירושלים.

נראה שזה רק עניין של זמן עד שתתרסק האימפריה. דורון ג'מצי סימן ראשון ביום שישי בערב בערוץ 2. אחריו יגיעו שקחנים ממורמרים ואחרי זה רשויות המס.   הגיע הזמן לבדוק מה בדיוק הולך בקבוצה הזו שמסתתרת מאחורי החזות העצובה המתוסכלת והשלילית של שמעון מזרחי.  מה עוד את המכסה מר מזרחי ?כי לא כל כך שוכנענו מההכחשות הגורפות שלך.


אין תגובות: