יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

עדיין בפרשת מוני פאנן והפעם שמעון מזרחי

         
פרשת הכחשת מכבי

כמו כל חובבי הספורט בארץ שמעתי אתמול את שמעון מזרחי מכחיש בכל תוקף, שמישהו בהנהלת מכבי ידע על המתרחש בבנק מוני פאנן. מזרחי תקוע איש שם בבשנות השמונים והתשעים שנים בהם עשה ככל העולה על רוחו בכדורסל הישראל.
בתור ילד קטן ונער מתבגר אהדתי את מכבי תל אביב. אבל משהו באנרגיות של שמעון הפריע לי. משהו שם לא הסתדר אינטואיטיבית. עזבתי את הקבוצה .
 
נראה לכם הגיוני ששמעון מזרחי לא ידע שמוני פאנן מנהל כספים עבור שחקניו ?  אולי גם עוסק ייעוץ עסקי עבור מאמניו ?  ויש האומרים עבור שופטים ? לא נראה הגיוני .בטח לא לפי רשימת המשקיעים הפוטנציאלית שפורסמה. אגב , הרשימה שלא פורסמה כמובן מדהימה עוד  יותר.


אז למה שאני חובב כדורסל יבוא לצפות במשחק גמר הפליי אוף כאשר יש מצב שהשופט משקיע כספים אצל מנהל הקבוצה היריבה ?  מעניין שכל שנה כמעט הפועל ירושלים לוקחת ואז בדקות האחרונות שריקה תמוהה של אחד המשקיעים, אה סליחה השופטים והופה האליפות הולכת למכבי.


הפועל תל אביב
נראה כי להפועל השנה יש קבוצה. הצגה בלתי רגילה נתנה הפועל תל אביב בבלומפילד. 5:1 על יריבה אירופית בינונית. להפועל יש מסורת אירופאית עוד ממסע הקסם של אירופה ב2001 . הייתי שם אז, ואני מחכה לשחזור המסע האגדי. יש מצב שהוא החל אמש.









אין תגובות: